č. školenia 201904
dátum konania 12.12.2019
Miesto konania : Mestské kultúrne stredisko, Námestie Osloboditeľov 25, Michalovce,
Lektor: Ing. Anna Jurišová
Náplň odborného programu
1. Zmeny zákona o DPH od 1.1.2020
- Zjednodušenie cezhraničného obchodovania v rámci režimu call-off stock - premiestnenie tovaru do skladu v inom ČŠ za účelom jeho neskoršieho predaja vopred známej zdaniteľnej osobe a s tým spojené administratívne povinnosti (DP a SV)
- Nadobudnutie tovaru v tuzemsku z iného členského štátu v režime call-off stock
- Určenie základu dane pri bezodplatnom dodaní drobného hmotného majetku, ktorý nie je odpisovaným majetkom podľa zákona o dani z príjmov
- Reťazové obchody - zavedenie pravidla týkajúceho sa priradenia prepravy tovaru pri tzv. reťazových transakciách v rámci EÚ
- Zavedenie definície ubytovacích služieb, pre účely vylúčenia z oslobodenia od dane
- Spresnenie hmotnoprávnych podmienok pre uplatnenie oslobodenia od DPH pri dodaní tovaru do iného členského štátu EÚ
- Oslobodenie od dane pre transakcie týkajúce sa surovej ropy uskutočnené v colnom sklade a v osobitnom sklade
- Oslobodenie od dane v colnom sklade, osobitnom sklade a daňovom sklade u vybratých komodít
- Oprava odpočítanej dane zo služieb vykonaných na investičnom majetku, ktoré viedli k trvalému zvýšeniu jeho hodnoty
- Osobitná úprava uplatňovania dane pre cestovné kancelárie – zavedenie pravidiel opravy základu dane a výšky dane pri službách cestovného ruchu
- Zjednotenie spôsobu výpočtu dane pri zrušení registrácie platiteľa so spôsobom výpočtu dane pri bezodplatnom dodaní tovaru (týka sa drobného hmotného majetku)
- Rozšírenie okruhu tovarov so zníženou sadzbou dane 10% (noviny, časopisy a periodiká, potraviny)
2. Aktuálne otázky k uplatňovaniu zákona o DPH
- Koncoročné povinnosti platiteľa DPH - postup pri odpočítaní dane na konci kalendárneho roku, ročné vysporiadanie odpočítanej dane - zmena vo výpočte koeficientu
- Úprava odpočítanej dane - povinnosť robiť úpravu odpočítanej dane u hnuteľného majetku, ktorý platiteľ používa na podnikanie aj na iný účel ako podnikanie
- Tuzemský a cezhraničný prenos daňovej povinnosti
3. Diskusia
Účastnícky poplatok
37,- EUR, je možne uhradiť len prevodom na bežný účet, pred dátumom konania seminára
V cene seminára je zahrnuté organizačné zabezpečenie, pracovný materiál, káva občerstvenie. V prípade Vášho záujmu Vás úctivo žiadame o poukázanie požadovanej sumy x počet účastníkov z Vašej organizácie na účet IBAN SK14 5600 0000 0042 9694 9001, VS 201904,KS 0308, špecifický symbol Vaše IČO, najneskôr do 11.12.2019
Storno podmienky: Pri odhlásení sa do dvoch dní pred konaním seminára, vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení neskôr zaplatený poplatok nevraciame a pracovný materiál zašleme poštou.
Prihlásiť sa môžete emailom, alebo písomne, alebo sa môžete informovať na telf. čísle 0911 971 175
Anna Cupáková, 072 14 Pavlovce nad Uhom 551
IČO: 33885567, DIČ: 1023901417
nie je platcom DPH
Poučenie :
Prihlásením na odborný seminár dáva objednávateľ v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov súhlas s ich spracovaním výlučne pre dodávateľa , Anna Cupáková, IČO 33885567, DIČ 1023901417, so sídlom Mlynská 551/105 , 072 14 Pavlovce nad Uhom, za účelom zákonného spracovania údajov v zmysle obchodného vzťahu.
V zmysle § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, sa týmto dodávateľ (Anna Cupáková, IČO 33885567), zaväzuje k mlčanlivosti o osobných údajoch fyzických osôb, ku ktorým môže mať prístup pri poskytovaní služieb pre odberateľa.
Povinnosť mlčanlivosti o osobných údajoch, s ktorými príde dodávateľ do styku u odberateľa počas poskytovania služieb, trvá aj po skončení poskytovania služieb a po ukončení zmluvného vzťahu medzi dodávateľom a odberateľom.