Rozpočtové pravidlá v roku 2011 - Informácia k inventarizácii k 31.12.2010
Dátum konania : 22.11.2010
Číslo školenia : 201007
Lektor : Ing. Terézia Urbanová
Miesto konania : Mestské kultúrne stredisko, Námestie Osloboditeľov 25, Michalovce
veľká sála
Cieľová skupina : ekonómky a účtovníčky miest, obcí a VÚC, ekonómky rozpočtových
a príspevkových organizácii,hlavní kontrolóri miest a obcí
Časový harmonogram :
prezentácia 8:30 hod - 9:00 hod
odborný program 9:00 hod - 14:00 hod
diskusia 14:00 hod -
Program:
1. Účtovná závierka a súčasti účtovnej závierky v zmysle zákona o účtovníctve
2. Kontrola bilančnej kontinuity
3. Zaúčtovanie účtovných prípadov na účtoch, ktoré k poslednému dňu účtovného obdobia nevykazujú zostatok
4. Doúčtovanie účtovných prípadov bežného účtovného obdobia
5. Zaúčtovanie odpisov, zaúčtovanie opravných položiek, zaúčtovanie rezerv, zaúčtovanie časového rozlíšenia nákladov a výnosov .....
6. Účtovanie kurzových rozdielov
7. Zisťovanie výsledku hospodárenia
8. Uzavretie účtov hlavnej knihy a ukončenie účtovnej závierky
9. Osobitosti účtovania
10. Rozpočtové pravidlá a jej najdôležitejšie ustanovenia.
11. Rozpočet, rozpočtové provizórium, rozpočtová klasifikácia, výkaz FIN 1 – 04.
12. Prebytok, rezervný fond, nevyčerpané prostriedky r.2010
13. Informácia o inventarizácii k 31.12.2010 a zaúčtovanie inventarizačných rozdielov
Účastnícky poplatok :
30,- eur - pri zaplatení bezhotovostne, pred termínom konania
35, -
eur – pri platbe v hotovosti
v deň konania
V prípade záujmu o absolvovanie školenia, Vás úctivo žiadam o poukázanie uvedenej čiastky krát počet účastníkov z Vašej organizácie na účet:
4296949001/5600
VS: 201007 (číslo školenia)
KS: 0308
Špecifický symbol: Vaše IČO.
Daňový doklad Vám bude odovzdaný pri prezentácií.
V cene je zahrnuté:
Účasť na odbornom seminári a jeho organizačné zabezpečenie, káva, nealko, občerstvenie,
tlačený manuál