ÚČTOVNÁ ZÁVIERKA V ROZPOČTOVÝCH A PRÍSPEVKOVÝCH ORGANIZÁCIACH ZRIADENÝCH OBCOU a VÚC k 31.12.2015.

Vytlačiť

č. školenia 201503 - ukončené

dátum konania : 18.11.2015   so začiatkom o 9:00 hod

Miesto konania : Malá sála MSKS , námestie Osloboditeľov 25, Michalovce, 1. poschodie

Lektor: Ing. Terézia Urbanová

Náplň odborného programu :


  1. Účtovná závierka ako zákonná povinnosť a účtovná uzávierka
  2. Súčasti účtovnej závierky v zmysle zákona o účtovníctve
  3. Práce vykonané pred uzatvorením účtovných kníh : kontrola bilančnej kontinuity; inventarizácia a zaúčtovanie inventarizačných rozdielov, zaúčtovanie účtovných prípadov na účtoch, ktoré k poslednému dňu účtovného obdobia nevykazujú zostatok; účtovanie kurzových rozdielov; doúčtovanie účtovných prípadov bežného účtovného obdobia; zaúčtovanie odpisov, zaúčtovanie časového rozlíšenia nákladov a výnosov; opravné položky, rezervy, výpočet výsledku hospodárenia; výpočet a zaúčtovanie splatnej dane z príjmov
  4. Uzavretie účtovných kníh a zostavenie účtovnej závierky – Súvaha, Výkaz ziskov a strát, Poznámky
  5. Osobitosti účtovania
  6. Rozpočtové pravidlá a ich najdôležitejšie ustanovenia. Rozpočet, rozpočtové provizórium, rozpočtová klasifikácia, výkaz FIN 1 - 12.
  7. Diskusia

Účastnícky poplatok

30,- €, je možne uhradiť len prevodom na bežný účet, pred dátumom konania seminára

V cene seminára je zahrnuté organizačné zabezpečenie, pracovný  materiál, káva občerstvenie. V prípade Vášho záujmu Vás úctivo žiadame o poukázanie požadovanej sumy  x  počet účastníkov z Vašej organizácie na účet 4296949001/5600  VS ,201503 ,KS 0308, špecifický symbol Vaše IČO, najneskôr do  16.11.2015

Storno podmienky: Pri odhlásení sa do dvoch dní pred konaním seminára, vraciame celú uhradenú sumu. Pri odhlásení neskôr zaplatený poplatok nevraciame a pracovný materiál zašleme poštou.

Prihlásiť sa môžete emailom, alebo písomne.

Anna  Cupáková, 072 14 Pavlovce nad Uhom 551

IČO: 33885567, DIČ: 1023901417

nie je platcom DPH